Gastvrij ontvangst en een professionele kapsalon met een vakkundige uiterst vriendelijke kapster, die ik heel dankbaar ben voor mijn keurige nieuwe haarcoupe.
Styled by Stephanie•Ladies' Haircuts
Albert•about 1 year ago
Verified review
Mijn dochter van 5 is hier goed geknipt en was helemaal blij met haar kapsel. Stephanie heeft haar goed op haar gemak gesteld. Helemaal prima!
Styled by Stephanie•Ladies' Haircuts
Susanne•about 1 year ago
Verified review
Super
Styled by Stephanie•
Ladies' HaircutsShow all…
Jennifer•about 1 year ago
Verified review
Mijn dochters zijn beide mooi geknipt. We zijn zeer tevreden.