Gastvrij ontvangst en een professionele kapsalon met een vakkundige uiterst vriendelijke kapster, die ik heel dankbaar ben voor mijn keurige nieuwe haarcoupe.
Styling door Stephanie•Vrouwen knippen
Albert•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn dochter van 5 is hier goed geknipt en was helemaal blij met haar kapsel. Stephanie heeft haar goed op haar gemak gesteld. Helemaal prima!
Styling door Stephanie•Vrouwen knippen
Susanne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Styling door Stephanie•
Vrouwen kleurenToon alles…
Jennifer•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn dochters zijn beide mooi geknipt. We zijn zeer tevreden.