Steef is vriendelijk en heeft mijn haar goed gekleurd. Ik vind de kleur echt mooi!
Styled by Stephanie•Hair colouring
Emilia•over 1 year ago
Verified review
Heel blij met m'n nieuwe kleur en je advies!
Styled by Stephanie•Hair colouring
Ilse•over 1 year ago
Verified review
Zoals altijd weer helemaal TOP!
Ingrid•over 1 year ago
Verified review
Professioneel, attent, meedenkend, gezellig, prima locatie, goede communicatie, uitstekende producten, ruime beschikbaarheid. Wat kan ik er nog meer van zeggen? Gewoon helemaal top!
Wendy•almost 2 years ago
Verified review
Ze checkt op tijd bij je of er meer af moet of niet en dit was 2de afspraak dus even bijkletsen over de afgelopen zomer. Kapster is heel toegankelijk, knipt goed, prima stoel en vlot.