Steef is vriendelijk en heeft mijn haar goed gekleurd. Ik vind de kleur echt mooi!
Styling door Stephanie•Vrouwen kleuren
Emilia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met m'n nieuwe kleur en je advies!
Styling door Stephanie•Vrouwen kleuren
Ilse•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer helemaal TOP!
Ingrid•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel, attent, meedenkend, gezellig, prima locatie, goede communicatie, uitstekende producten, ruime beschikbaarheid. Wat kan ik er nog meer van zeggen? Gewoon helemaal top!
Wendy•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze checkt op tijd bij je of er meer af moet of niet en dit was 2de afspraak dus even bijkletsen over de afgelopen zomer. Kapster is heel toegankelijk, knipt goed, prima stoel en vlot.