Mijn haar is prima geknipt.
Ik heb een vriendin die kapster was (nu gepensioneerd) die tegen mij zei: wat is jouw haar goed geknipt. Dit is een moeilijk model. Echt heel goed gedaan. Nu, beter kan het niet worden !
Styling door Stephanie•Vrouwen knippen
Rita•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen, haar ziet er weer goed uit
Styling door Stephanie•Vrouwen knippen
Nicol•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles helemaal prima. Ik ben vaste klant :-)
Styling door Stephanie•Vrouwen knippen
Mascha•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden over het resultaat, fijne en gezellige sfeer.