Ik werd vriendelijk ontvangen. Mijn eerste keer daar maar ik voelde me al snel op mijn gemak. Ze luisterde goed naar mijn wensen en het resultaat was heel mooi.
Styled by Stephanie•
Ladies' HaircutsShow all…
dagmar•over 2 years ago
Verified review
Really can recommend it. Great results and chill environment
Styled by Stephanie•Hair colouring
Nadine•over 2 years ago
Verified review
Een mooie salon. Ik ben goed geadviseerd en ben blij met het resultaat!
Styled by Stephanie•Hair colouring
Veroline•over 2 years ago
Verified review
Wederom zeer tevreden
Styled by Stephanie•
Ladies' HaircutsShow all…
Chantal•over 2 years ago
Verified review
Kapster neemt de tijd is heel vriendelijk. En ook nog lekkere koffie gehad.