Ik werd vriendelijk ontvangen. Mijn eerste keer daar maar ik voelde me al snel op mijn gemak. Ze luisterde goed naar mijn wensen en het resultaat was heel mooi.
Styling door Stephanie•
Vrouwen kleurenToon alles…
dagmar•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Really can recommend it. Great results and chill environment
Styling door Stephanie•Vrouwen kleuren
Nadine•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een mooie salon. Ik ben goed geadviseerd en ben blij met het resultaat!
Styling door Stephanie•Vrouwen kleuren
Veroline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom zeer tevreden
Styling door Stephanie•
Vrouwen kleurenToon alles…
Chantal•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kapster neemt de tijd is heel vriendelijk. En ook nog lekkere koffie gehad.