leuke meid, spontaan spraakzaam, weet steeds weer onderwerp aan te pappen, verzekerd. open en lief en jah oprecht hele leuke goeie positieve ervaring.
Ik ga zeker 100 procent komende weken met andere kindjes komen en de volgende keer ook weer met mn zoon..
Dank je wel !!
Styling door Stephanie•Vrouwen knippen
Angelique•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een gezellige salon met een attente kapster. Dik voor elkaar
Styling door Stephanie•Vrouwen knippen
Rita•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kleine salon maar zeker de moeite waard. Stephanie neemt alle tijd en weet wat ze doet. Voor herhaling vatbaar!
Styling door Stephanie•
Vrouwen kleurenToon alles…
Marja•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk ontspannend in de stoel , een luisterend oor ,en naar wens geknipt.