Heel erg blij met mijn nieuwe kapsel, m'n haar krult beter en meer dan ooit! Ook erg blij met de verzorgingstips en de flaxseed gel!
Styled by Zoe
Neele•about 2 years ago
Verified review
Altijd goed, fijne sfeer, denken mee
Gewoon altijd weer met een goed gevoel en een prachtige bos de deur uit.
Styled by Makay
Marianne•about 2 years ago
Verified review
Mijn haar zit super goed( krullen) . Ook was de sfeer erg gezellig.
Styled by Tara
Ilja•about 2 years ago
Verified review
Tara is my go to girl for curls. ik neem mijn zoon naar geen andere kapper. altijd vriendelijk, altijd tijd om iets bij te knippen en super veel geduld met kinderen.
Styled by Tara
Carla•about 2 years ago
Verified review
Zo’n fijne behandeling gehad. Alleen Makay (en de ander meiden van de salon) mogen aan mijn haar komen. Het blijft een feest om te komen!