Heel erg blij met mijn nieuwe kapsel, m'n haar krult beter en meer dan ooit! Ook erg blij met de verzorgingstips en de flaxseed gel!
Styling door Zoe
Neele•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed, fijne sfeer, denken mee
Gewoon altijd weer met een goed gevoel en een prachtige bos de deur uit.
Styling door Makay
Marianne•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar zit super goed( krullen) . Ook was de sfeer erg gezellig.
Styling door Tara
Ilja•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Tara is my go to girl for curls. ik neem mijn zoon naar geen andere kapper. altijd vriendelijk, altijd tijd om iets bij te knippen en super veel geduld met kinderen.
Styling door Tara
Carla•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo’n fijne behandeling gehad. Alleen Makay (en de ander meiden van de salon) mogen aan mijn haar komen. Het blijft een feest om te komen!