De krullen er weer in geknipt. Advies over hoe de juiste producten te gebruiken is top. Eerlijke adviezen. Op geen enkel moment het gevoel gehad iets te MOETEN doen of aan te schaffen. Fijne salon.
Styling door Tara
Marleen•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig nooit meer ergens anders heen !👍
Styling door Tara
peter•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
There's a reason why it's worth cycling past 10 other hairdressers on the way here.
Styling door Tara
Sebastian•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd met plezier naar de kapper, goede en fijne ambiance, schone en nette omgeving en altijd top geknipt. Tel daarbij op het vriendelijk personeel en lekkere koffie en Hair I Care By Makay waardeer ik met een 10. Een echte aanrader....
Styling door Tara
Rob•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Good experience, cleanliness and wash experience was nice