Yolanda knipt altijd uitstekend, denkt goed mee met wat ik wil en voert dat altijd top uit.
Styling door Yolanda
Debby•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Tara heeft echt aandacht voor je. Ze kijkt en luistert goed naar wat je wil en wat past
Styling door Tara
Leonie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie hoge overloop. Wenkies on fleek. 💪🫶
Anoniem•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geknipt door Tara zowel baard als hoofdhaar. weer mooi in model.. gezellig gepraat en weer een afspraak gemaakt voor over 6 welen. Altijd de moeite waard.