Super leuke meiden. Behandeling was erg fijn werd ook gelijk geholpen. En me krullen zaten echt PERFECT 2 dagen verder en ze zitten nog steeds goed. Zeker een aanrader
Styling door Zoe
Jermaina•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer weer ben ik hartstikke blij als ik me haren hier heb laten knippen door Tara! Echt geweldig!!
Styling door Tara
Laura•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Als altijd weer super goed en vakkundig geknipt en helemaal "paasbest" de deur uit !
Styling door Makay
Miriam•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn kinderen zijn zo mooi geknipt! En wat zijn jullie vriendelijk. Bedankt ! ❤️