Ben heel blij precies wat ik wou . vriendelijke mensen een zeer professioneel
Styling door Tara
Loes•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De mensen waren daar leuk en vriendelijk met elkaar en tegen de klanten ook toe.
Styling door Yolanda
Kevin•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, professioneel, nemen de tijd en luisteren naar je wensen en passen die ook toe. Puntjes knippen is ook echt puntjes knippen!
Styling door Tara
Angelique•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd blij wanneer ik ben langsgeweest. De dames kijken echt naar jouw haar en jouw gezicht en jouw wensen en weten wat bij jou past. Deze keer heb ik alleen de uitgroei geverfd, waarna ik weer met een lekkere krullenbol op pad mag.
Styling door Yolanda
Judith•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling. Ze kunnen erg mooi knippen en denken goed mee.