Een erg fijne salon met medewerkers die niet alleen erg mooi kunnen knippen, maar ook nog goed advies kunnen geven. Zou hier zeker terug komen, de sfeer en de knipbeurt was geweldig.
Styling door Yolanda
Sarah•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst dat mijn zoon tevreden is met zijn krullen en hoe ze zijn geknipt!