Ben heel blij precies wat ik wou . vriendelijke mensen een zeer professioneel
Styled by Tara
Loes•about 2 years ago
Verified review
De mensen waren daar leuk en vriendelijk met elkaar en tegen de klanten ook toe.
Styled by Yolanda
Kevin•about 2 years ago
Verified review
Vriendelijk, professioneel, nemen de tijd en luisteren naar je wensen en passen die ook toe. Puntjes knippen is ook echt puntjes knippen!
Styled by Tara
Angelique•about 2 years ago
Verified review
Ik ben altijd blij wanneer ik ben langsgeweest. De dames kijken echt naar jouw haar en jouw gezicht en jouw wensen en weten wat bij jou past. Deze keer heb ik alleen de uitgroei geverfd, waarna ik weer met een lekkere krullenbol op pad mag.
Styled by Yolanda
Judith•about 2 years ago
Verified review
Goede behandeling. Ze kunnen erg mooi knippen en denken goed mee.