Super leuke meiden. Behandeling was erg fijn werd ook gelijk geholpen. En me krullen zaten echt PERFECT 2 dagen verder en ze zitten nog steeds goed. Zeker een aanrader
Styled by Zoe
Jermaina•about 2 years ago
Verified review
Elke keer weer ben ik hartstikke blij als ik me haren hier heb laten knippen door Tara! Echt geweldig!!
Styled by Tara
Laura•about 2 years ago
Verified review
Als altijd weer super goed en vakkundig geknipt en helemaal "paasbest" de deur uit !
Styled by Makay
Miriam•about 2 years ago
Verified review
Mijn kinderen zijn zo mooi geknipt! En wat zijn jullie vriendelijk. Bedankt ! ❤️