Vriendelijk en goed geholpen door Tara, mijn krullen stralen weer! 👍👍👍
Styling door Tara
Dbz•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Tara is een toppertje, met een goed oog voor wat ze doet. Zeer professioneel en ontzettend vriendelijk. Ik loop er altijd fris en fruitig de deur uit.
Styling door Tara
Anoniem•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very happy again with my roots and the toner, thank you!
Styling door Yentle
Marine•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
yentle heeft me ontzettend goed en geduldig geholpen met m'n uitgroei. super styliste is ze
Styling door Yentle
Kamini•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great experience as always there! First time brought my 2 yo daughter for her first haircut and it went very well! The girl who did it was super nice and made her feel safe and at ease