Zoooo blij met deze dames. Ze luisteren goed naar wat je wilt en geven eerlijk advies. Ze weten precies wat ze doen en dat merk je ook. De sfeer is leuk, het is mijn favo salon. Het resultaat was zoals altijd weer TOP!!
melissa•over 2 years ago
Verified review
Ik werd vriendelijk ontvangen en er werd tijd genomen voor het verzorgen van mijn haar. Ik ben tevreden over het resultaat.
Styled by Yolanda
Sharon•over 2 years ago
Verified review
Really happy with her consulting and the result!
Styled by Yolanda
Madline•over 2 years ago
Verified review
Altijd relaxte sfeer, en uiteraard blij als me gele lokken weer mooi asblond zijn dank je wel weer meiden.
Styled by Makay
Michelle•over 2 years ago
Verified review
Tara is een topper! Ga altijd goed geknipt de deur uit. Super lief en zorgzaam is ze.