Zoooo blij met deze dames. Ze luisteren goed naar wat je wilt en geven eerlijk advies. Ze weten precies wat ze doen en dat merk je ook. De sfeer is leuk, het is mijn favo salon. Het resultaat was zoals altijd weer TOP!!
melissa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd vriendelijk ontvangen en er werd tijd genomen voor het verzorgen van mijn haar. Ik ben tevreden over het resultaat.
Styling door Yolanda
Sharon•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Really happy with her consulting and the result!
Styling door Yolanda
Madline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd relaxte sfeer, en uiteraard blij als me gele lokken weer mooi asblond zijn dank je wel weer meiden.
Styling door Makay
Michelle•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Tara is een topper! Ga altijd goed geknipt de deur uit. Super lief en zorgzaam is ze.