Ik kom altijd weer terug bij Makay. De beste krullenkapper voor mij!
Styled by Makay
jacqueline•over 2 years ago
Verified review
Ik had het genoegen om door Tara geknipt te worden. Haar talent, warmte en professionaliteit maakten mijn kapperservaring absoluut fantastisch. Niet alleen leverde ze precies het kapsel waar ik op hoopte, maar ze deed dat ook met een glimlach en een buitengewoon vriendelijke houding. Haar passie voor het vak straalt door in haar werk, en ik ben enorm dankbaar voor de geweldige service die ik heb ontvangen. Een echte aanwinst voor de salon en een kapster die ik ten zeerste aanbeveel!
Styled by Tara
Michel•over 2 years ago
Verified review
Altijd weer helemaal blij!
Styled by Makay
Mila•over 2 years ago
Verified review
Altijd super gastvrij, je voelt je echt in de watten gelegd. Persoonlijke aandacht en gezellige sfeer. En vooral goeie kapsters.
Shereen•over 2 years ago
Verified review
Om te beginnen heel vriendelijk ontvangen en goed verder geholpen met een hele vriendelijke behandeling en advies voor het het eerste keer knippen van mijn dochter haar HAAR !
Resultaat was ook heel mooi en als je dochter blij is dan kan je toch ook alleen maar heel tevreden en blij zijn.
Een aanrader bedankt lieve dames 🤩