Ik rij wel een stukie maar ik word altijd goed geholpen door makay en zijn vriendelijk personeel.
Styled by Makay
Ebru•over 2 years ago
Verified review
Weer super blij mee!!
Styled by Tara
Pam•over 2 years ago
Verified review
De salon zit op een fijne locatie. Je kan gratis je auto parkeren (blauwe zone) en je kan je afspraak combineren met boodschappen halen bij de Jumbo. De salon ziet er prachtig uit; mooi ruim en licht. Makay is zeer deskundig, luistert goed naar jouw wensen en heeft er een mooi model ingeknipt.
Styled by Makay
Salena•over 2 years ago
Verified review
Ik ben donderdag 29-2 geweest
Mijn haar was grijs en nú genuanceerd blond, waar ik erg blij mee ben
Van iedereen uit mijn omgeving krijg ik complimenten over de kleur, die vinden ze natuurlijk
Dus hierbij de complimenten naar mij, door naar Tara
Styled by Tara
Petra•over 2 years ago
Verified review
De enige die van mijn krullenkop iets moois kan maken!