Ik rij wel een stukie maar ik word altijd goed geholpen door makay en zijn vriendelijk personeel.
Styling door Makay
Ebru•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer super blij mee!!
Styling door Tara
Pam•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon zit op een fijne locatie. Je kan gratis je auto parkeren (blauwe zone) en je kan je afspraak combineren met boodschappen halen bij de Jumbo. De salon ziet er prachtig uit; mooi ruim en licht. Makay is zeer deskundig, luistert goed naar jouw wensen en heeft er een mooi model ingeknipt.
Styling door Makay
Salena•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben donderdag 29-2 geweest
Mijn haar was grijs en nú genuanceerd blond, waar ik erg blij mee ben
Van iedereen uit mijn omgeving krijg ik complimenten over de kleur, die vinden ze natuurlijk
Dus hierbij de complimenten naar mij, door naar Tara
Styling door Tara
Petra•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De enige die van mijn krullenkop iets moois kan maken!