Na tijden eindelijk weer eens goed geknipt. Yolanda heeft goed geluisterd naar mijn wensen en heeft mij goede tips gegeven hoe ik mijn haar het beste kan behandelen.
Styled by Yolanda
Tamara•over 2 years ago
Verified review
Kan niet anders zeggen maar zo als altijd super professioneel en vriendelijke mensen bij De kapsalon van Makay
Styled by Yolanda
Sara•over 2 years ago
Verified review
Ook voor de derde keer de haaries van mijn dochter. STUNNING ✨️