Na tijden eindelijk weer eens goed geknipt. Yolanda heeft goed geluisterd naar mijn wensen en heeft mij goede tips gegeven hoe ik mijn haar het beste kan behandelen.
Styling door Yolanda
Tamara•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kan niet anders zeggen maar zo als altijd super professioneel en vriendelijke mensen bij De kapsalon van Makay
Styling door Yolanda
Sara•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ook voor de derde keer de haaries van mijn dochter. STUNNING ✨️