Ik ga altijd met veel plezier naar Makay, omdat ze goed luistert en niet te veel van je haar af knipt. Ik ben altijd blij met het resultaat.
Styling door Makay
Jet•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nou gewoon geweldig , maar dat zijn ze allemaal daar ! Dus gewoon nergens anders meer naartoe gaan ! 😊💯👍 helemaal top , en zeer tevreden !
Styling door Makay
peter•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nadat ik mijn haar zelf had verpest met bleken en verven, heeft Makay het weer tot leven gebracht en mij tips gegeven hoe ik mijn haar het beste kan verzorgen. Ik kijk nu weer zelfverzekerd in de spiegel, dank je wel!
Styling door Makay
Fouzia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
It's very clean in the salon, great atmosphere, nice location, the nails are well treated. Thank you
Behandeling door Zoe
Lena•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I have ever got such a curls before! I left very happy