Hier weten ze hoe je krullend haar moet knippen. Ze zijn vakkundig en vriendelijk. Hele fijne kapper!
Styling door Zoe
Karen•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk en meedenkend met wat je wilt
Styling door Yolanda
Epihany•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kappersbehandeling, kan niks verzinnen dat beter kon
Styling door Zoe
Peer•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect as always, the experience is the best!
Styling door Zoe
Orla•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier zelf nu al enige tijd en ook mijn kinderen ( met krullen ) laat ik hier knippen. De service is super vriendelijk en de krullen na de knipbeurt PRACHTIG .. wij worden vaak geholpen door Tara, altijd in voor een babbeltje tussen het harde werken door. Top!