Dit was mijn eerste keer bij een krullen kapper . Mijn haar heeft nog nooit zo mooi gezeten. Zeer tevreden. Onwijs veel advies gekregen waar ik echt wat mee kan . Ik ga zeker na 3 maanden weer een afspraak maken. Erg vriendelijk personeel.
Styled by Tara
Jade•over 2 years ago
Verified review
Fijne sfeer in de salon. Makay is een top kapsters
Styled by Makay
Merel•over 2 years ago
Verified review
Altijd vriendelijk en top behandeling voor me krullen
Hajar•over 2 years ago
Verified review
Een moderne, relaxte en nette salon met vakkundige en prettige/vriendelijke medewerkers. Ben erg tevreden met deze kapsalon in Duivendrecht! Echt een bezoekje waard!
Styled by Tara
Farida•over 2 years ago
Verified review
Zoals altijd weer geweldig geholpen en een prachtig resultaat