Dit was mijn eerste keer bij een krullen kapper . Mijn haar heeft nog nooit zo mooi gezeten. Zeer tevreden. Onwijs veel advies gekregen waar ik echt wat mee kan . Ik ga zeker na 3 maanden weer een afspraak maken. Erg vriendelijk personeel.
Styling door Tara
Jade•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer in de salon. Makay is een top kapsters
Styling door Makay
Merel•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk en top behandeling voor me krullen
Hajar•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een moderne, relaxte en nette salon met vakkundige en prettige/vriendelijke medewerkers. Ben erg tevreden met deze kapsalon in Duivendrecht! Echt een bezoekje waard!
Styling door Tara
Farida•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer geweldig geholpen en een prachtig resultaat