Elke keer wanneer ik door Makay geknipt wordt ga ik super tevreden uit de salon.
Er heerst een rustige en fijne sfeer in de salon , je voelt je welkom en er wordt naar jouw wensen geluisterd ! Alle kapsters in de salon zijn vriendelijk en professioneel.
Styled by Makay
Valery•over 2 years ago
Verified review
Top
Styled by Yolanda
Gin•over 2 years ago
Verified review
The best place if u have curls and also the colour of my hair is perfect. I will never go somewhere else 🙏🏼❤️
Styled by Makay
Nikoletta•over 2 years ago
Verified review
Net als mijn andere zoon heeft Makay zijn haar heel erg goed geknipt. Dank je Makay tot de volgende keer
Styled by Makay
Yroxax•over 2 years ago
Verified review
Heel blij om weer te zijn geholpen door Makay, ze heeft het haar van mijn zoon goed geknipt. Heel erg bedankt