Elke keer wanneer ik door Makay geknipt wordt ga ik super tevreden uit de salon.
Er heerst een rustige en fijne sfeer in de salon , je voelt je welkom en er wordt naar jouw wensen geluisterd ! Alle kapsters in de salon zijn vriendelijk en professioneel.
Styling door Makay
Valery•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door Yolanda
Gin•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The best place if u have curls and also the colour of my hair is perfect. I will never go somewhere else 🙏🏼❤️
Styling door Makay
Nikoletta•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Net als mijn andere zoon heeft Makay zijn haar heel erg goed geknipt. Dank je Makay tot de volgende keer
Styling door Makay
Yroxax•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij om weer te zijn geholpen door Makay, ze heeft het haar van mijn zoon goed geknipt. Heel erg bedankt