Always a very pleasant experience and really nice curly haircut!
Styled by Zoe
Nicole•over 2 years ago
Verified review
Er hangt een hele gastvrije en prettige sfeer in de salon. Alle kapsters zijn erg betrokken en vriendelijk. Ze denken met me mee en luisteren naar mijn wensen en kunnen die ook vertalen naar een kapsel waar ik blij van word. Het zijn stuk voor stuk ervaren en kundige kappers voor zover ik dat kan beoordelen. Ik ben blij met ze!
Styled by Makay
Anoniem•over 2 years ago
Verified review
Helemaal tevreden! Mijn krullen zijn weer een stuk opgeknapt :-)
Styled by Zoe
Sanne•over 2 years ago
Verified review
Altijd weer een mooie kleur.
Fijne sfeer voel me altijd op me gemak.