Always a very pleasant experience and really nice curly haircut!
Styling door Zoe
Nicole•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Er hangt een hele gastvrije en prettige sfeer in de salon. Alle kapsters zijn erg betrokken en vriendelijk. Ze denken met me mee en luisteren naar mijn wensen en kunnen die ook vertalen naar een kapsel waar ik blij van word. Het zijn stuk voor stuk ervaren en kundige kappers voor zover ik dat kan beoordelen. Ik ben blij met ze!
Styling door Makay
Anoniem•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal tevreden! Mijn krullen zijn weer een stuk opgeknapt :-)
Styling door Zoe
Sanne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer een mooie kleur.
Fijne sfeer voel me altijd op me gemak.