Als je op zoekt bent naar een goede krullenkapper ben je hier op het juiste adres.
Styled by Makay
Dominique•almost 3 years ago
Verified review
Was weer een goede knipbeurt, fijne sfeer en niet teveel gedoe
Styled by Zoe
Jelle•almost 3 years ago
Verified review
Vandaag voor het eerst bij Tara geweest om mij te laten knippen. Vond het een erg gezellige en prettige ervaring. Ze begreep direct wat ik met mijn haar wilde en ben dan ook erg tevreden met het resultaat.
Styled by Tara
Marjouska•almost 3 years ago
Verified review
elke keer weer blij met m'n nieuwe nagels. Het is altijd gezellig in de salon