Als je op zoekt bent naar een goede krullenkapper ben je hier op het juiste adres.
Styling door Makay
Dominique•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer een goede knipbeurt, fijne sfeer en niet teveel gedoe
Styling door Zoe
Jelle•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag voor het eerst bij Tara geweest om mij te laten knippen. Vond het een erg gezellige en prettige ervaring. Ze begreep direct wat ik met mijn haar wilde en ben dan ook erg tevreden met het resultaat.
Styling door Tara
Marjouska•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
elke keer weer blij met m'n nieuwe nagels. Het is altijd gezellig in de salon