Fijne en kleinschalige salon. Vriendelijk personeel. En je haren worden gewassen terwijl je heerlijk in een massage stoel zit!
Het resultaat na het knippen, modelleren en föhnen: Verbluffend!!!! Ik wist niet dat mijn haar zo mooi in de Krul kon komen. Echt fantastisch om bij een “Krullen kapper” geholpen te worden. Dit was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.
Styled by Tara
Karin•almost 3 years ago
Verified review
She is the best makay heel blij met me haar🥰
Styled by Makay
Nalicia•almost 3 years ago
Verified review
Relaxte sfeer en vriendelijk personeel.
Bovenal blij met me haar
Styled by Makay
M•almost 3 years ago
Verified review
Kind and talented people. Always a great experience.