Heb een geweldige ervaring gehad. Er werd echt goed geluisterd naar wat ik graag wilde en goed advies gegeven wat mogelijk was. Ik voelde me erg thuis en ben nog nooit zo blij geweest met m’n haar.
Styled by Tara
Jade•almost 3 years ago
Verified review
Top zoals altijd! Fijne relaxte sfeer en mijn krullen zijn weer blij
Styled by Zoe
Natalie•almost 3 years ago
Verified review
Top (krullen)kapper, zeer tevreden!
Styled by Tara
Bettina•almost 3 years ago
Verified review
Makay knipt goed, ik ben heel blij, ze knipt nooit te veel eraf en luistert goed naar de klant. Ik vind dat heel belangrijk
Styled by Makay
Jetty•almost 3 years ago
Verified review
Zoals altijd perfect geholpen in deze salon. Ontspannen sfeer!