Heb een geweldige ervaring gehad. Er werd echt goed geluisterd naar wat ik graag wilde en goed advies gegeven wat mogelijk was. Ik voelde me erg thuis en ben nog nooit zo blij geweest met m’n haar.
Styling door Tara
Jade•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top zoals altijd! Fijne relaxte sfeer en mijn krullen zijn weer blij
Styling door Zoe
Natalie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top (krullen)kapper, zeer tevreden!
Styling door Tara
Bettina•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Makay knipt goed, ik ben heel blij, ze knipt nooit te veel eraf en luistert goed naar de klant. Ik vind dat heel belangrijk
Styling door Makay
Jetty•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd perfect geholpen in deze salon. Ontspannen sfeer!