Ik heb een setting permanent genomen en was hier heel onzeker over, maar het is helemaal goed gekomen en ben er blij mee, ik ben ook nu voor het eerst door Tara geknipt en ben er zeer tevreden over
Styled by Tara
Jetty•about 3 years ago
Verified review
Good experience as always!
Styled by Zoe
Bethany•about 3 years ago
Verified review
Prachtig gekleurd door de inzet van het team
Styled by Makay
Simone•about 3 years ago
Verified review
Zo als voorgaande keren helemaal tevreden naar huis
Een kapsalon met aandacht en rust ;
Styled by Yolanda
Sara•about 3 years ago
Verified review
Altijd een fijne sfeer, en goed geknipt en blij weer de deur uit!
Heb weer blije krullen