Ik heb een setting permanent genomen en was hier heel onzeker over, maar het is helemaal goed gekomen en ben er blij mee, ik ben ook nu voor het eerst door Tara geknipt en ben er zeer tevreden over
Styling door Tara
Jetty•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Good experience as always!
Styling door Zoe
Bethany•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtig gekleurd door de inzet van het team
Styling door Makay
Simone•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo als voorgaande keren helemaal tevreden naar huis
Een kapsalon met aandacht en rust ;
Styling door Yolanda
Sara•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een fijne sfeer, en goed geknipt en blij weer de deur uit!
Heb weer blije krullen