Dit is voor mij de 2e keer bij Tara en zeker niet de laatste keer.
Styled by Tara
Dominique•about 3 years ago
Verified review
Dat ze krullen kunnen knippen dat blijkt wel uit alle recensies, maar ze waren ook superlief en attent naar mijn beperkingen toe en hebben me even laten bijkomen na de sessie!
Styled by Yolanda
Clara•about 3 years ago
Verified review
Iedere keer weer helemaal blij!
Echt een aanrader,Ook voor 4a krullen.
Styled by Makay
Mar•about 3 years ago
Verified review
Goed geknipt. Wist niet dat mijn haar ook zo kon krullen
Styled by Tara
Ilse•about 3 years ago
Verified review
Altijd weer geweldig geknipt!!
Makay kan toveren. 🪄