Dit is voor mij de 2e keer bij Tara en zeker niet de laatste keer.
Styling door Tara
Dominique•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Dat ze krullen kunnen knippen dat blijkt wel uit alle recensies, maar ze waren ook superlief en attent naar mijn beperkingen toe en hebben me even laten bijkomen na de sessie!
Styling door Yolanda
Clara•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Iedere keer weer helemaal blij!
Echt een aanrader,Ook voor 4a krullen.
Styling door Makay
Mar•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt. Wist niet dat mijn haar ook zo kon krullen
Styling door Tara
Ilse•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer geweldig geknipt!!
Makay kan toveren. 🪄