Nice experience, good service for good price. Girls offered me coffee and master did manicure very fast
Behandeling door Zoe
Anna•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
M'n kinderen van 3 en 5 hun krullen laten knippen. Mijn dochtertje van 3 was voor het eerst en mijn zoontje van 5 is al vaker geweest. Makay heeft ze weer frisse koppies gegeven en de kids vonden het een hartstikke leuk uitje! Wij komen de volgende keer uiteraard weer. We zullen zeker vaste klanten blijven!
Styling door Makay
Loraine•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wonderful! Nothing really to add... Except maybe few words about head washing. Such seems to be a routine procedure, but so relaxing! Don't skip!
Styling door Tara
Dmitriy•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Makay is mijn vaste kapster, ik ben heel blij, ze luistert goed en geeft goed advies, het zit altijd naar mn zin en niet alleen als ik bij haar weg ga maar ook als ik het zelf moet doen.
Styling door Makay
Jetty•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd goed geadviseerd, mijn krullen zijn erg goed geknipt en gekleurd. Ik kom zeker terug!