Super goed geknipt en gekleurd! Heel blij met het resultaat
Styled by Tara
Rachel•about 3 years ago
Verified review
Altijd tevreden na een uitgebreide behandeling van mijn krullen…
Onna•about 3 years ago
Verified review
Ze zijn allemaal goed de echte krullen kapper, maar ook zeer deskundig met kleuren een aanrader !
Styled by Zoe
esther vega•about 3 years ago
Verified review
Wilde een grote verandering met m’n haar en ben nog nooit zo tevreden een salon uitgelopen!! Tara weet echt wat ze doet en de sfeer in de salon is ook fijn.
Styled by Tara
Ana•about 3 years ago
Verified review
Een aantal weken geleden met mijn 2 kleine krullenbollen geweest bij deze salon, heel
fijn en goed geholpen. Deze week ben ik zelf geweest, ongelooflijk hoeveel krullen er naar boven kwamen met deze super behandeling. Vriendelijke dames met vakkundige adviezen, ik ben helemaal blij!