Heel tevreden wat een topper is Tara, ik kom hier volgende x weer!!!
Styled by Tara
Monique•about 3 years ago
Verified review
Zoals altijd weer een hele fijne knipbeurt gehad! Kundige medewerkers en je gaat met een fris kapsel weer de deur uit.
Styled by Tara
Anonymous•about 3 years ago
Verified review
Beste krullenkapper van Amsterdam!
Styled by Makay
Delia•about 3 years ago
Verified review
In een gemoedelijke zweer , duskundig geknipt worden en ook mijn baard wordt altijd weer netjes in orde gemaakt.
Styled by Tara
HANS•about 3 years ago
Verified review
Yolanda was super geduldig en gerustgesteld.
En een erg mooi resultaat, nog nooit zulke mooie krullen gezien bij me dochter en goeie tips mee gekregen!
Verder goeie sfeer en aardige meiden.