Heel tevreden wat een topper is Tara, ik kom hier volgende x weer!!!
Styling door Tara
Monique•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer een hele fijne knipbeurt gehad! Kundige medewerkers en je gaat met een fris kapsel weer de deur uit.
Styling door Tara
Anoniem•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste krullenkapper van Amsterdam!
Styling door Makay
Delia•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
In een gemoedelijke zweer , duskundig geknipt worden en ook mijn baard wordt altijd weer netjes in orde gemaakt.
Styling door Tara
HANS•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Yolanda was super geduldig en gerustgesteld.
En een erg mooi resultaat, nog nooit zulke mooie krullen gezien bij me dochter en goeie tips mee gekregen!
Verder goeie sfeer en aardige meiden.