Place is clean and tidy as always. Employees are lovely.
Styled by Tara
Michelle•about 3 years ago
Verified review
Tara is geweldig. Ze knipt en kleurt als de beste. Ook is Tara ontzettend klantvriendelijk. Het is een plezier om bij haar in de stoel te zitten. Dank je wel, Tara!
Styled by Tara
Simone•about 3 years ago
Verified review
Het is altijd gezellig en ben altijd heel blij met het resultaat als ik weg ga
Treatment by Zoe
Sharon•about 3 years ago
Verified review
Fijne ervaring. Luisterde heel goed en ik ben heel tevreden met het resultaat.