Place is clean and tidy as always. Employees are lovely.
Styling door Tara
Michelle•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Tara is geweldig. Ze knipt en kleurt als de beste. Ook is Tara ontzettend klantvriendelijk. Het is een plezier om bij haar in de stoel te zitten. Dank je wel, Tara!
Styling door Tara
Simone•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd gezellig en ben altijd heel blij met het resultaat als ik weg ga
Behandeling door Zoe
Sharon•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring. Luisterde heel goed en ik ben heel tevreden met het resultaat.