Heel tevreden, Makay is professioneel en vriendelijk. Aanrader!
Styled by Makay
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Super blij met de kleur, heel fijn geholpen! 10/10- would definitely recommend
Styled by Yolanda
Pam•over 3 years ago
Verified review
Het belangrijkste is natuurlijk hoe mijn haar is geknipt en ik moet zeggen dat ik nog niet eerder zo goed ben geknipt. Daarnaast was de sfeer heel ontspannen, gezellig en echt even een uitje voor mezelf. Heel veel tips gekregen waar ik zeker wat mee kan. Tot over 3 maanden!