Heel tevreden, Makay is professioneel en vriendelijk. Aanrader!
Styling door Makay
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met de kleur, heel fijn geholpen! 10/10- would definitely recommend
Styling door Yolanda
Pam•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het belangrijkste is natuurlijk hoe mijn haar is geknipt en ik moet zeggen dat ik nog niet eerder zo goed ben geknipt. Daarnaast was de sfeer heel ontspannen, gezellig en echt even een uitje voor mezelf. Heel veel tips gekregen waar ik zeker wat mee kan. Tot over 3 maanden!